html
Realizarea acțiunii SEO Personable între echipe [dacă IE 9]> <Link Rel = "Stylesheet" href = "<! [Endif] Salt la conținut
- Sej
- ⋅
- SEO
Iată ce acoperem săptămâna aceasta: Cum să obțineți la maxim persoanele în munca dvs. de zi cu zi în SEO, conținut și org mai larg.
Deoarece în era de căutare ai căutării, persoanele construite din interogări și prompturi organice au valoare pentru fiecare punct de contact: copie publicitară, scripturi de vânzări, documente de asistență, mesagerie pentru produse.
Ei poartă limbajul nefiltrat al publicului tău (temerile, ezitările și cerințele lor) direct în mâinile echipelor care îți modelează pâlnia.
Dacă nu operaționalizați persoane bazate pe date de căutare în departamente, vă lipsește una dintre puținele forme de informații de piață care se extind pe SEO, marketing, vânzări și produs.
Persoanele nu ar trebui să trăiască stagnant într -o punte de diapozitive. Vă voi arăta cum să -i fac să -și tragă greutatea pe org.
Credit de imagine: Kevin Indig
Îmbunătățiți -vă abilitățile cu ideile săptămânale de expertiză a Growth Memo. Abonați -vă gratuit!
Săptămâna trecută, v-am arătat cum să creați persoane de căutare pe baza datelor pe care le aveți deja la dispoziție, împreună cu modul de utilizare a unui card Persona gata LLM pentru a extrage informații personalizate.
Dar cea mai bună persoană din lume nu ajută dacă colectează praf în Google Drive.
Săptămâna aceasta, am săpat modul de a face ca aceste perspective de căutare să fie acționabile - nu numai în procesele SEO și producția dvs., ci și în echipele mai largi pe care le atinge munca SEO.
Cu toate acestea, înainte de a ne scufunda, vreau să împărtășesc câteva perspective notabile pe persoanele de căutare care au apărut în conversație pe acest fir LinkedIn:
Malte Landwehr, CPO și CMO la PEEC AI, a dat acest exemplu vizual în firul (cu context suplimentar) care a rezonat puternic. Din propria sa cercetare și testare, el a împărtășit o vizibilitate vizuală a LLM pentru diverse căști bazate pe prompturi pentru persoane și cazuri de utilizare.
Descoperirile? LLMS a recomandat diferite mărci/produse pe baza diferitelor prompturi bazate pe Persona.
Credit de imagine: Kevin Indig
Și mai jos, David Melamed aduce o întrebare interesantă și importantă mai jos.
Credit de imagine: Kevin Indig
Sunt de acord cu David: cu cât rezultatele căutării sunt mai personalizate, cu atât mai puțin puteți segmenta sau generaliza într -un grup.
Dar dacă consultați conversația noastră în comentarii, David o primește absolut, iar preocupările sale sunt valabile.
El împărtășește că „conținut mai lung de coadă și citări în nișele, scenariile și comparațiile mai unice ar trebui să învingă conținutul bazat pe Persona” și „Analizarea întrebărilor, căutările conexe în consola de căutare și rapoartele privind termenul de căutare Google și Microsoft ADS… [împreună cu] experiență și alte voci ale cercetării clienților (ascultarea de apeluri, analizarea recenziilor, a firului redus, a reclamațiilor, etc.)” ar fi o abordare utilă.
Și asta am abordat săptămâna trecută în Personas sunt esențiale pentru căutarea AI (partea 1 pe subiectul persoanei): să reușești cu persoanele utilizatorilor pentru SEO-și să le faci valoroase și utilizabile-obiectivul este să creezi persoane de căutare personalizate, unice, din datele dvs. reale de căutare internă și consola de căutare Google.
Așadar, David a adus un punct valabil, unul aliniat la modul în care ar trebui să construim persoane de căutare utilă pentru astăzi.
În cele din urmă, Elisa Daniela Montanari rezumă modul în care mulți dintre noi ne simțim în legătură cu trecerea către cercetarea calitativă (împreună cu menționarea obiectivelor sale de a crește ca SEO prin scufundarea în tactica de cercetare a utilizatorilor):
Credit de imagine: Kevin Indig
Și având în vedere aceste conversații ...
Cum să vă pregătiți persoanele SEO, astfel încât alte echipe vor să le folosească
Am susținut că cercetarea SEO de înaltă calitate, centrată pe clienți, surprinde întrebări, puncte și intenții nefiltrate la scară, pe întreaga călătorie-și asta îl face Una dintre cele mai versatile forme de informații de piață pe care le puteți utiliza în întregul dvs. brand în ansamblu.
Deci, dacă interogarea organică și cercetarea promptă sunt atât de valoroase și versatile, cum vă asigurați Sunt de fapt folosite ?
Deoarece toți strategii de pretutindeni au avut acel moment stupid provocator: după ce au făcut toate colectarea de date intensivă a forței de muncă a construirii de persoane de utilizator pentru SEO, este timpul să-i determinați pe echipa sau clienții să utilizeze aceste idei în mod regulat în cadrul producției SEO.
Trebuie să vă pregătiți constatările, astfel încât să nu fie lăsați să adune pietrișuri în colțurile întunecate ale norului.
1. Creați un hub de cunoștințe interne pentru persoanele de căutare de bază
Nu o altă punte de diapozitive sau o foaie de calcul care adună praf. Un hub simplu, ușor accesibil, care este un document viu, de respirație.
Traduceți datele în formate echipa și părțile interesate deja Utilizare: tablouri de bord, briefuri de o pagină, vizualizări de pâlnie.
Gândiți -vă la noțiune, Airtable, Asana, Google Sheets, Slack Canvas - oriunde echipa dvs. lucrează deja și discută despre producție.
Contribuabilii cheie trebuie să aibă acces la comentarii și actualizări fluide ca întrebări organice și puncte de durere la suprafața publicului tău.
2. Construiți o narațiune clară despre cum și de ce utilizarea acestor persoane este valoroasă
Poziționează SEO Research/Persona Utilizarea ca „competență orizontală” care face ca fiecare departament să fie mai inteligent.
Începeți utilizarea persoanei cu o sesiune scurtă care arată:
- Întrebări reale de la persoanele tale.
- Modul în care aceste întrebări dezvăluie puncte de durere, obiecții sau locuri de muncă pentru a fi făcute.
- În cazul în care concurenții (sau nu) răspund acestor nevoi.
- Informați echipa cu privire la modul în care utilizatorii interacționează cu rezultatele căutării bazate pe AI (a se vedea Trust încă trăiește în link-uri albastre pentru detalii despre cele patru modele de intenție AIO).
Un videoclip de trei minute poate face minuni.
Utilizați datele pe care le aveți (Google Search Console, Semrush, Ahrefs, LLM Instrumente de monitorizare promptă) pentru a susține importanța utilizării.
La sfârșitul acestei memorii, am un șablon de punte de diapozitive pentru abonații premium care vă va ajuta să construiți această narațiune și să ghidați implementarea eficientă a Persona între echipe.
3. Contribuții de antrenament cu privire la modul în care persoanele vor fi utilizate în întreaga producție - și urmează
Antrenează -ți contribuabilii SEO/conținut că persoanele nu modelează doar postările de pe blog - informează toate Puncte de contact de comunicare în călătoria clientului.
Dacă utilizați și persoane de căutare pentru a informa interacțiunile echipei dvs. de vânzări și de îngrijire a clienților (și ar trebui - mai multe despre acest lucru de mai jos), creați exemple despre modul de utilizare a persoanelor pe toate canalele de comunicare.
Evidențiați oportunitățile ratate (de exemplu, copie publicitară vs. nepotrivire a mesageriei organice, documente de asistență pentru clienți ascunși de căutare, scripturi de vânzări care ar putea beneficia).
Și deși acest lucru înseamnă o muncă suplimentară pentru lideri, manageri sau editori, această parte este crucială: Anunțați echipa dvs. că briefurile care nu specifică persoanele vor fi respinse sau trimise înapoi pentru revizuire. Acest lucru este, de asemenea, pentru proiecte care nu vorbesc direct cu persoanele definite și comportamentele/nevoile lor de căutare.
Da, este un pas suplimentar pe o placă de desăvârșire deseori depășită a unui marketer, dar astfel vă asigurați că acestea sunt implementate cu succes în timpul muncii dvs. în timp.
Credit de imagine: Kevin Indig
Implementarea persoanelor de căutare în echipele SEO și conținut
Iată unde persoanele dvs. nu mai sunt un pachet de strategie sau o sesiune de formare și începeți să conturați ce experimentează utilizatorii.
1. Incorporează datele personale în fiecare scurt conținut
Datele dvs. Persona de căutare sunt acolo pentru a vă ajuta să direcționați fiecare brief dincolo de interogările țintă și caracteristicile produselor/serviciilor de menționat.
Folosiți -l pentru a informa producătorii de conținut despre următoarele:
- Puncte de durere unice, susținute de date.
- Întrebări reale de clienți/plumb care trebuie să răspundă.
- Puncte de dovadă necesare pentru a reduce ezitarea.
- Ce semnale de autoritate rezonează cu cititorul țintă.
- Comportamente care au impact asupra interacțiunilor cu pagina.
- Copiați pe pagină.
În fiecare brief de conținut, semnalizați limbajul real din interogări, transcrieri de apel sau recenzii care ar trebui utilizate pe pagină. Creați o bancă de copiere care este etichetată în informațiile dvs. de conținut pe care le pot trage scriitorii, editorii și LLM -urile dvs..
Credit de imagine: Kevin Indig Categorie SEO Citiți colaboratorul complet Bio VIP, Kevin Indig Growth Advisor #looop_parentsursa: Jurnalul motorului de căutare
